Waldo & Marsha samt Munich er udvalgt som Tak Rock!-bands til årets SPOT
Flere end 800 danske bands har tilmeldt sig Royal Beers Tak Rock!-kampagne ved at loade deres bedste sang op på Royal TV. Blandt alle de tilmeldte bands i kampagnen er Waldo & Marsha samt Munich nu udvalgt til at spille på SPOT.
- Vi har helt bevidst valgt to forskellige bands med en helt unik lyd. Waldo & Marsha har en energisk lyd med masser af power – de spiller en gang retro-60’er inspireret rock, der gør det svært at sidde stille. Stilen hos Munich er meget anderledes. Lyden er mere følelsesladet og atmosfærisk, fortæller SPOT Festivalens booker, Esben Marcher.
Royal Beer siger tak til rocken ved at støtte rocken. Bryggeriet er sponsor for blandt andet Tivolis Fredagsrock-koncerter, hvor etablerede musikere bringes ud til publikum. Men ikke kun de etablerede får opmærksomhed. For at blive anerkendt musiker og måske lande på programmet til Tivolis Fredagsrock, skal man være god og brænde for rocken. Royal Beer siger tak – på forhånd – og hjælper unge talenter et skridt nærmere den etablerede scene.